Overzichten vogels en foto's

zondag 2 juni 2013

Basis

Weer snel terug naar de basis, na al die herrie. Een wandeling over de Hollandse Kade geeft de broodnodige rust terug, al werken de Grutto's niet mee. Luid protesteren ze tegen mijn wandeling om de Kwartel te vinden die langs dit pad zingt. Ik ga rustig zitten terwijl een Grauwe Vliegenvanger mij gezelschap houdt en de Gierzwaluwen om me heen vliegen. In de sloot een Fuut met een kleine. Vanuit de bloesem houdt een Grutto mij scherp in de gaten, wat ook weer leuke plaatjes oplevert....












1 opmerking:

Maria zei

Wat maak je toch mooie foto's! Mooie Grauwe vliegenvanger en de Grutto's weer eens in een ander perspectief dan op (ook leuk) een paaltje.Nooit zo mooi de snavelaanzet gezien.
Maar....heb je nou wel of niet de Kwartel gehoord?
groet,
Maria