Overzichten vogels en foto's

zondag 2 juni 2013

Hart en Soul

Voor de recente lezer raak ik mogelijk wat van de gebaande paden: Naast kikkers en vogels doe ik ook nog iets in de muziek. En als je dan een fototoestel hebt, is de vraag van studio Hart en Soul of ik de "open podium-avond" wil vastleggen niet erg vreemd. En leuk voor mij natuurlijk. Dit vraagt een heel andere vaardigheid dan vogels fotograferen. En met het ontwikkelen kun je eens de werkelijkheid loslaten en lekker creatief doen. Ik merk daarbij al snel dat zwart-wit dan mooie expressie geeft, vooral bij de zangers van Zydeco Fever.

De bands: Puzz, Niobium, Rear, Zydeco Fever, Charles Adrian. Allemaal zeer de moeite waard, en met prachtige koppen. De bands en Frank van der Aar van H&S hartelijk dank voor de heerlijke avond!





























4 opmerkingen:

Huib zei

Een ander soort vogels, erg mooi op de foto gezet. !!

Maria zei

Prachtige opnames met mooie effecten.
Je bent ook van vele markten thuis!
groet,
Maria

Unknown zei

Paul, ik vond het leuk om je gesproken te hebben, ook al was het maar heel even. Je maakt fantastische foto's vind ik; als je drumt zoals je plaatjes schiet dan mag elke band blij met je zijn. Bedankt voor de foto's!
Groeten, Bert.

Marianne De Vogelkijker zei

Heel mooie foto's Paul, creatief en sfeervol. Hier houd ik wel van en het is zeker leuk om iets anders te doen dan je gewend bent. Het leert je anders kijken naar de werkelijkheid. Mooi werk.

Marianne