Overzichten vogels en foto's

zondag 6 juli 2014

Steltjes

Ik ben laat op, het gevolg van de verjaardag van Cathy gecombineerd met een voetbalfeestje. Het berichtje van Robert van der Meer maakt me weer fit: Spelende Hermelijnen in Nieuwkoop. Leuk!

Ik rijd naar Ruygeborg en wandel een rondje. Geen Hermelijnen te vinden, dus maar aan de slag met de jonge Boerenzwaluwen en wat steltjes.







Voorbij vliegende Kleine Plevier
Het regent ondertussen een beetje, en tegen beter weten in doe ik ook nog een rondje Groene Jonker. Ik vind nog een Zwarte Ibis, maar de wind en de regen maken de foto's matig. Ach.


2 opmerkingen:

Oscar Balm zei

Wij hebben ze op Waverhoek gezien, mocht je nog een poging willen doen.
Ze zijn inderdaad heel leuk.

zie http://waarneming.nl/waarneming/view/85899672

Maria zei

Je bent er toch lekker ff tussenuit! En je foto;s doen me weer verlangen naar Ruygeborg en de GJ!
Lekker mooi sfeertje