Overzichten vogels en foto's

zondag 20 februari 2011

The day after

Moe en verkouden (pestweer in Zeeland!) laat ik een tripje naar de Taigarietganzen en Taigaboomkruiper in Wassenaar lopen. Later misschien.

Maar geen reden om niet even in de buurt rond te kijken. Het is koud maar helder. In het weiland ravotten een paar hazen formaatje flinke schoothond. Wat een grote beesten zijn het toch. Een loopje naar de plek van de Steenuilen levert niks op: het is niet mijn week als het gaat om de uilen.....



In de tuinen de gebruikelijke vogels, en ik kies er een paar die er goed voor gaan zitten. De Staartmees zie ik dan weer niet vaak in mijn tuin, dus leuk om die vandaag weer eens te treffen.

Ze zijn dan misschien niet zo bijzonder, maar je kunt ook niet zeggen dat ze minder mooi zijn......

Geen opmerkingen: