Overzichten vogels en foto's

zaterdag 22 augustus 2015

Porselein

Lekker in het zonnetje langs de kanten van de Groene Jonker en Waverhoek zoeken naar een Porseleinhoen; ik heb het de afgelopen weken minstens tien keer gedaan. Het leverde tot nu toe best aardige foto's van steltjes op, maar ik moest tot vanmiddag wachten tot eindelijk dat hoen op de plaat ging. Op afstand, maar toch.

Kleine Strandlopers
Watersnippen
Bonte Strandloper tussen de Kievitten
Eindelijk een Porseleinhoen op de foto, dit jaar dan....


Een Bosruiter die op zijn eigen wijze eten zoekt
Heel laag over de Waverhoek: de DC-3 Prinses Amalia

Ontmoeting tussen de Porseleinhoen en de Bosruiter

En een Buizerd op een paal

1 opmerking:

Maria zei

ja ja, ik heb ook wat lopen zoeken naar de poho.... nog niet gelukt. Ik dacht het even maar het bleek een juv waterral te zijn die voorbij kwam rennen in de GJ, ook op zaterdag ;-) Van je foto's vind ik vooral de Bosruiter heel mooi. De overige foto's zijn mooie sfeerplaten (zeker voor vogelaars), maar het vliegtuig is nou weer echt een "mannending" wel leuk hoor!!
groetjes en fijne week,
Groetjes,
Maria