Overzichten vogels en foto's

vrijdag 27 juli 2012

Klassieker

Af en toe krijg ik wel eens de vraag of ik ook nog andere zaken fotografeer dan vogeltjes. Of ik een familieportretje wil maken, een band wil vastleggen tijdens een optreden, of -als in dit geval- een posterplaat van een dierbaar bezit wil maken.

Leuk, iets anders, waarin je dan weer heel andere vaardigheden kunt aanspreken. Niets aan het toeval overlaten, plaat maken, en dan in de nabewerking de "klant" helpen een mooi eindresultaat te kiezen. Klassiek bij de auto passend, of juist iets meer kleurrijk. De eigenaar van deze prachtige Amerikaan heeft iets om over na te denken. Die foto's kan ik dus nog niet vrij publiceren. Natuurlijk beding ik één foto ter promotie! Zijn auto, mijn pet.


3 opmerkingen:

Maria zei

Gaaf! De foto en de auto.
Leuk voor de afwisseling.
groet,
Maria

Marianne De Vogelkijker zei

Inderdaad, een fraaie plaat van een fraai automobiel. Hier loop ik ook wel warm voor.

Groetjes,
Marianne

P.S. Volgende blog over een tripje naar Groningen ;-)?!

Marianne De Vogelkijker zei

Een p.s.-je. Eigenlijk is het hier jammer dat jouw © tekst net door de band van de auto loopt, zou hem rechtsonder zetten en iets donkerder maken.

Marianne