Overzichten vogels en foto's

zondag 4 februari 2018

Van regen en drup

Gelukkig breng ik het weekeinde door met goede vrienden, want het weer is waardeloos, en alle missie lopen niet uit op het gewenste resultaat. Maar, dippen met goed gezelschap is geen enkel probleem!

Zaterdag zoek ik met Gert Vonk tegen beter weten in naar de Grote Burgemeester in Gouda. In de regen. En kou. En we vinden de voor mij nieuwe regiesoort niet. Gelukkig wel een aardige foto kunnen maken.....


Zondagmiddag wandel ik in de Waterleidingduinen bij Zandvoort. In de hagel. Stiekem op zoek naar de Waterspreeuw die daar gisteren wèl zat. Inderdaad: niet gevonden. Wel de sterk in aantal afgenomen Damherten die minder mak lijken. Dus ben ik blij met een paar portretten. En met de aardige zwaarbepakte mevrouw die een appeltje voor mij heeft meegenomen.




Redelijk koud sluiten we de dag af met de Choco met slagroom en een spekpannenkoek. Fijn weekeinde!

1 opmerking:

Maria zei

Ik hou het steeds netjes......en schrijf hier mijn reactie....alleen komt ie al drie blogberichtjes lang niet meer in beeld...dus stop ik ermee!
Jammer, maar het lukt niet meer op een of andere manier.
groetjes ( voor Jan Doedel) , Maria