Overzichten vogels en foto's

zaterdag 27 juni 2015

Straattheater

Het is weer zo ver: het jaarlijkse festival in Woerden. Het Straattheaterfestival is een groot evenement hier bij ons, vaak met leuke bekende acts. Lekker druk ook. Net als vorig jaar ga ik even lekker gekke koppen kijken.


De voorstellingen zijn wat minder fysiek dan vorige keer. Wat wel leuk is, is dat er een sambagroep speelt waarin ik ook nog wel eens op dit evenement heb gespeeld. Lang geleden, maar er zijn nog leden in de band waarmee ik nog heb gespeeld. Dat maakt foto's maken extra leuk, en het levert nog een verzoek op om weer mee te komen doen. Even over nadenken......


Er is veel humor met als hoogtepunt de Chagrijnige Man. Hij doet het met zijn gezichtsuitdrukkingen. Geweldig om te zien.


Of de vrouw die zich door een tennisracket weet te wurmen. Ook fantastisch om te zien, en hilarisch grappig.



Het is prachtig weer, en dus gezellig in onze stad. Cleopatra doet een show met "gewone mensen" uit Woerden, en de bekende steltlopers doen het net even anders met de veren in de stelten. Ziet er gevaarlijk uit, en dat is het ook volgens mij.


Alles loopt op rolletjes, ook dit jaar weer. De wijkagent, waarmee ik door alle ellende op het spoor door de jaren heen een warme band heb, leunt rustig achterover. Een passende actiefoto....


Morgen met Gert naar Drenthe voor natuur.......

Geen opmerkingen: