Overzichten vogels en foto's

zondag 11 juni 2017

Boze Buurman

Heel soms gooi ik wat oud brood op het dak van de berging, met als resultaat dat meeuwen dat opeten en ik daarvan foto's maak. Klein nadeel is dat de vreetzakken zich wel eens willen ontlasten, wat mijn buren dan -op zo'n lekkere zonnige dag- minder leuk blijken te vinden. Gelukkig heb ik op dat moment al een paar leuke plaatjes van de engelachtige meeuwen.





In de middag loop ik nog een rondje. Geen echte hoogtepunten, al is het best vreemd om alleen de kop (oh nee, hoofd) en benen van een paard te zien: waar is de rest gebleven?


1 opmerking:

Maria zei

Stuur de buurman je engelachtige meeuwenfoto's en hij vergeeft het je vast wel!
Prachtige platen! En de paarden met camouflagepakjes zijn ook wel grappig ;)
groetjes,
Maria