Overzichten vogels en foto's

zaterdag 21 maart 2020

Lente

Barre tijd. Net nu het lente wordt, zitten we allemaal een beetje sociaal terughouden binnen, of alleen buiten. In mijn geval dan. Alle leuke optredens en festivals waarvoor de band zo hard heeft gerepeteerd gaan niet door. Gelukkig hebben we de foto's nog.


Vanmiddag heerlijk het zonnetje in, een rondje Waverhoek. Op zoek naar Baardmannetjes die ik wel hoor, maar niet zie. De plas is leeg, al vliegen de eerste Grutto's over. Bij het fort vind ik een paar Krooneenden, altijd mooi. Dus geen bijzondere zaken, maar wel weer eens lekker buiten. Alles komt goed, Corona of niet.



Pas een beetje op elkaar!

2 opmerkingen:

Maria zei

Hoi Paul,
Het was mij daar te druk....
Dan maar geen krooneenden ;-(
En , ja ik pas goed op mezelf en mijn dierbaren.
Voor jou ook: goed oppassen en blijf gezond!
Tot betere tijden
Groetjes,
Maria

Francisca zei

We financieren mensen die projecten hebben maar geen middelen hebben voor de uitvoering ervan voor een bedrag van 3.000 euro tot 10.000.000 euro.
-------------------------------------
* Financieel
* Hypotheeklening
* Investeringslening
* Autolening
* Consolidatieschuld.
* Kredietlijn
* Tweede hypotheek
* Terugkoop van krediet
* Persoonlijke lening

Contacteer ons:
E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
Whatsapp-nummer: +33780725269