Overzichten vogels en foto's

zondag 20 september 2015

Oppassen

Altijd leuk als ons nichtje een dagje oppas nodig heeft. Gelukkig kiest zij uit de aangeboden opties voor Avifauna, een park dat ik door mijn vroege jeugd in Alphen goed ken. Alleen betalen we nu gewoon de entree......

Het blijft een dierentuin, maar wel een leuke dierentuin waarin vooral de vliegshow van de vogels ons pleziert. Maar ook het voeren van de Lori's en de Ringstaartmaki's zijn gewoon vermakelijk. En als altijd zoeken we de Kookaburra's, want zonder die "lachende" IJsvogels is een vogelparkdag niet af!

Ik maak met een standaardlens de plaatjes.














Zeer de moeite waard om eens naar dit park te gaan, en als je fotografeert, neem dan een beetje meer tele- mee dan de 105 millimeter die ik bij me had vandaag.

Niet dat je daar iets aan hebt als de vogels bovenop de lens gaan zitten...... (foto met telefoon door Manon).

1 opmerking:

Maria zei

Leuk uitje hoor zo samen! Knap wat je nog bereikt met 105 mm, de foto's zijn best indrukwekkend!
groetjes,
Maria